For Ever

مشخصات بلاگ
For Ever

باشد که ما توفیق سربازی امام را داشته باشیم

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ق.ظ

اینو من میگم.البته نه تنها من بلکه همه ی افراد دانشکده ی ما.

نه فقط دانشکده ی ما بلکه اکثریت ملت ایران این حرف رو با اقتدار میگن:

ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم.

سید علی لب تر کند.

جان را فدایش میکنم.

میدونید چرا؟

چون ما این اعتقاد رو داریم که برای رسیدن به ولی معصوم(امام زمان (عج)) باید فیلتر ولایت فقیه رو به خوبی بگذرونیم و بتونیم با موفقیت این امتحان الهی رو برای تشکیل حکومت ولی معصوم پشت سر بذاریم.

(این حرفم سند داره. هر کی دنبال سندش میگرده بم بگه تا براش سندش رو بیارم)

  • 1268

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">