For Ever

مشخصات بلاگ
For Ever

باشد که ما توفیق سربازی امام را داشته باشیم

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

چرا باید ولایت فقیه را بپذیریم؟؟!!

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۲۳ ب.ظ

در یک کلام:

باید مشق ولایت کنیم.آنقدر باید مشق کنیم که توانایی پذیرفتن ولایت امام زمان رو داشته باشیم!!!!

 

با پذیرفتن ولایت فقیه داریم به خدا چراغ سبز نشون میدیم که خدا ببین با این ولی معصوم نیست، ولی فقیه که است...

کسیه که از دین تو آگاهی داره...

خدایا با اینکه معصوم نیست دارم بدون چون و چرا به دستوراتش عمل میکنم...

خدایا ببین ...با اینکه معصوم نیست همه جوره هواشو دارم ....

نمیذارم دست دشمنا بهش برسه...

خدایا دارم با جونم ازش حمایت میکنم....

خدایا دارم میگم بهت که من دارم آمادگی پذیرش از ولی معصومتو دارم....

خدایا امام زمانم رو بفرست دیگه خسته شدم.....

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج...


1268

  • 1268

نظرات  (۳)

قشنگ بود.خونه تکونی کردی؟!قالب جدید وبلاگت مبارک باشه!!!!!!
پاسخ:
ممنون.
سلامت باشید.
پسندیده شد؟؟؟؟!!!
بععععله خیلی هم عالی!
پاسخ:
ممنون
  • lمجتبی کامیابی
  • با عرض تشکر . خسته شدم ایهام دارد و شفاف سازی کنید
    پاسخ:
    شما کدوم موضوع رو متوجه نشدید؟؟!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">